«میهن صنعت»:

پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد وام ازدواج

مدیر عامل بانک ملی ضمن تشریح وضعیت واگذاری اموال مازاد این بانک، گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا پایان هفته نخست اسفند ماه، بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۴۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، محمد رضا حسین زاده اظهار کرد: در ۱۱ ماه نخست سال جاری بیش از ۱۴۱ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی پرداخت شده است که این عدد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۴۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد. 

 
وی افزود: همچنین، تا ۹ بهمن ماه سال جاری، حدود ۱۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مرتبط با کرونا پرداخت شده است که بیش از ۸ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از این مبلغ متعلق به یارانه بگیران بوده و مابقی به کسب‌وکارهای آسیب دیده از کرونا، حمل و نقل درون شهری، حمل و نقل برون شهری و مخارج مستاجرین تخصیص یافته است. 
 
مدیر عامل بانک ملی در ادامه درباره عملکرد این بانک در پرداخت وام ازدواج گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا پایان هفته نخست اسفند ماه، بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۴۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد. 
 
حسین زاده وضعیت واگذاری اموال مازاد بانک ملی ایران را تشریح و بیان کرد: در سال ۱۳۹۷ بیش از ۸۴۳ میلیارد و ۱۰۰ هزار تومان و در سال ۱۳۹۸ بیش از ۷۹۷ میلیارد و ۶۰۰ هزار تومان از اموال تملیکی و مازاد بانک ملی واگذار شده است. 

وی ادامه داد: این رقم در سال ۱۳۹۹ و تا پایان بهمن ماه به بیش از ۱۰.۶ هزار میلیارد ریال رسیده است. به طور کلی طی سه سال مورد اشاره، ۴۸۳ مورد مزایده استانی و سراسری به این منظور توسط بانک ملی ایران برگزار شده است./ایسنا

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=208561
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه