میهن صنعت :

پرداخت خسارت آتش سوزی به تولید کننده لوازم خانگی و زیان دیدگان پاساژ قائم خرم آباد

خسارت آتش سوزی به یک تولید کننده بزرگ لوازم خانگی و زیاندیدگان حادثه آتش سوزی پاساژ قائم خرم آباد از سوی بیمه ایران پرداخت شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در پی وقوع و اعلام حادثه آتش سوزی سوم تیر امسال در شرکت سینجرگاز که منجر به بروز خسارت در حوزه موجودی و ماشین آلات بیمه گذار شده بود، مراتب بلافاصله در دستور کار مجتمع دکتر فاطمی بیمه ایران قرار گرفت .
بنا به این گزارش ، مجموع خسارت وارد شده به این کارخانه تولیدی از سوی شورای فنی و مدیریت آتش سوزی بیمه ایران معادل 7 میلیارد ریال برآورد شد که چک پرداخت خسارت آن با حضور معاونین مجتمع فاطمی بیمه ایران در محل دفتر شرکت مذکور به مهندس تبریزی مدیرعامل شرکت سینجرگاز تحویل داده شد.. وی در سخنانی از خدمات و تسریع در رسیدگی به این پرونده اظهار خرسندی و رضایت کرد. گفتنی است شرکت مذکور از زمره بیمه گذاران عمده و با سابقه بیمه ایران است.

پرداخت خسارت آتش سوزی پاساژ قائم خرم آباد

بر اساس گزارشی دیگر ، در پی وقوع آتش سوزی در پاساژ قائم خرم آباد که طی آن تعدادی از مغازه ها دچار آسیب شد ، با مساعدت مدیریت بیمه های آتش سوزی و اعزام کارشناسان ذیربط برای برآورد خسارت ، در مجموع مبلغ 2 میلیارد و 440 میلیون ریال به زیاندیدگان بیمه شده این حادثه ، پرداخت شد .
 در جلسه پرداخت چک خسارت به زیان دیدگان که با حضور مدیریت بحران استانداری لرستان ، معاون فرماندار و اصحاب رسانه برگزار شد آقای جمشیدی مدیر بیمه ایران استان در سخنانی ضرورت ابتیاع بیمه نامه های متناسب با نوع نیاز را متذکر شد و افزود: وظیفه همه ما به ویژه اصحاب رسانه تبلیغ در جهت توسعه فرهنگ بیمه و آگاهی دادن به جامعه برای اخذ پوششهای بیمه ای لازم و مورد نیاز است تا در صورت بروز حادثه ، تمام یا قسمتی از خسارت جبران شود. سپس آقای آریایی مدیریت بحران استانداری از زحمات و اقدامات به موقع بیمه ایران در این زمینه و در ادامه آقای بداق به نمایندگی از زیاندیدگان نیز از حضور به موقع مدیریت و کارشناسان بیمه ایران در ساعات اولیه وقوع حادثه قدردانی کردند .

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=97891
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه