سردار محمد جواد زاده کمند:

پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی برای اشتغال سربازان

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح از پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی تسهیلات قرض‌الحسنه برای اشتغال سربازان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح از پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی تسهیلات قرض‌الحسنه برای اشتغال سربازان خبرداد.

سردار محمد جواد زاده کمند گفت: از اهداف اصلی تشکیل قرارگاه مهارت آموزی در ابتدا توانمندسازی سربازان و بعد از آن تأمین نیاز اشتغال سربازان در راستای نیاز کشور است.

وی افزود: تسهیلگری برای اشتغال سربازان بعد از خدمت از اهداف قرارگاه مهارت آموزی است و بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش مهارت‌های عمومی و تخصصی قرار گرفتند که ۷۵۰ هزار نفر موفق شدند مدرک بگیرند.

زاده کمند گفت: در سال ۱۴۰۰ تعداد ۳ هزار سرباز از تسهیلات استفاده کردند و مبلغ ۶۲ هزار میلیارد تومان برای اشتغال زایی سربازان در ردیف بودجه تخصیص داده شد.

وی تصریح کرد: وام ۱۰۰ میلیون تومانی برای هر سرباز، تا ۶۰ هزار نفر پیش بینی شده است، اما هر استان می‌توانند بیشتر از این رقم هم با توجه به نوع تخصیص شغل به سرباز اختصاص دهند./باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=253257
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه