میهن صنعت گزارش می دهد:

پرفروش ترین شاسی بلند پلاگین هیبرید جهان در ایران/ اوتلندر PHEV رونمایی شد

موضوع خودروهای هیبریدی با توجه به وضعیت آلودگی هوا در کشورهای نظیر ایران از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بر همین اساس شرکت آرین موتور پویا طی یک مراسم ویژه با حضور مدیران ارشد شرکت میتسوبیشی و همچنین اصحاب رسانه از خودرو جدید خود با نام اوتلندر PHEV رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت آرین موتور پویا نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن، طی مراسمی در هتل اسپیناس پالاس و با حضور مدیران ارشد شرکت از پرفروش ترین شاسی بلند پلاگین هیبرید جهان، اوتلندر PHEV رونمایی کرد.

یوتاکا یانو، مدیر فروش و بازاریابی خاورمیانه میتسوبیشی به توانایی های خودورهای هیبریدی و تاثیر آنها بر محیط زیست اشاره کرد و گفت : خودروی اوتلندر PHEV با سهم 17 درصدی در بازار اروپا در سال 2016 ، رتبه نخست پرفروش ترین خودرو در میان هم رده های خود را داشته است.

کریس وارد، معاون اجرایی DS و میتسوبیشی در ایران بیان داشت: در طول 5 سال گذشته همواره در تلاش بودیم تا با ارائه محصولات باکیفیت مشتریان خود را راضی نگهداریم.
وی افزود: ارائه خدمات پس از فروش باکیفیت با 40 نمایندگی فعال از مهمترین ویژگی های شرکت آرین موتور پویا است.

در ادامه، علی شکوهی، مدیر بازاریابی گروه آرین گفت: در سال های اخیر به دلیل گرانی سوخت و آلودگی هوا میزان فروش خودروهای هیبریدی افزایش یافته است.
شکوهی گفت: اوتلندر PHEV در سال 2017 تنها با عرضه در چهار کشور اروپایی به رقم فروش 140 هزار دستگاه دست یافت که معادل تقریبا نیمی از فروش این خودرو در بازار جهانی است.

 

این مدل اوتلندر که به اختصار نسخه‌ی PHEV نامیده می‌شود، همانند دیگر خودروهای پلاگین هیبرید (Plug-in Hybrid Electric Vehicle)  قادر به دریافت انرژی الکتریکی از طریق دوشاخه‌ی برق شهری است و درصورت شارژ سریع طی 25 دقیقه و با برق شهری طی 5 ساعت شارژ می شود.

اوتلندر در حالت برقی می تواند 40 کیلومتر را بدون هیچ گونه آلایندگی و نیاز به استفاده از پیشرانه بنزینی طی نماید.

اوتلندر PHEV با قدرت ۱۶۱ اسب بخار، گشتاور ۱۹۵ نیوتن‌متر برای رسیدن سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۱۱ ثانیه زمان لازم دارد.
همچنین مهندسان میتسوبیشی اعلام کرده‌اند، اوتلندر PHEV از فناوری ” احیا نیروی ترمز ” بهره‌مند است که این موضوع می‌تواند در تامین نیرو برای شارژ باطری‌های موتور‌های الکتریکی این خودرو بسیار تاثیر گذار باشد.
این خودرو در شش رنگ مختلف عرضه شده و معادل 150 هزار کیلومتر یا 5 سال و باتری های 80 سلولی آن نیز معادل 8 سال یا 160 هزار کیلومتر گارانتی شده است.
اوتلندر پلاگین با قیمت 317 میلیون تومان با شرایط فروش نقدی  به فروش می رسد.
لازم به ذکر است که این خودروی هیبریدی تا 5 اسفند به مناسبت رونمایی، با 9 میلیون تومان تخفیف به فروش خواهد رسید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=146829
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه