«میهن صنعت» گزارش می دهد:

پله هایی که به یاری سالمندان می آید!

استفاده و یا بالارفتن از پله ها برای افراد سالمند و کم توان کاری طاقت فرسا محسوب می شود و اگرچه آسانسورها کمک شایانی در این راستا انجام داده اند اما گاهی برخی از ساختمان های بلند فاقد آسانسور هستند و یا گاهی آسانسور خراب برای افراد به ویژه سالمندان مشکل ساز می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، راه حل های زیادی برای این مشکل مطرح شده اما یکی از جالب ترین و آسان ترین ها آن ها استر استیدی (Stair Steady) نام دارد.

همان طور که در تصاویر مشخص است، استیر استیدی از یک میله بهره برده که افراد با حرکت ریلی آن می توانند به راحتی از پله ها بالا بروند.

 

طراحی این محصول به گونه ای است که در صورت وارد کردن فشار میله آزادانه حرکت می کند و یک نیروی کمکی برای افراد ناتوان، سالمند و یا افرادی که مبتلا به بیماری های حرکتی و عضلانی هستند، محسوب می شود.

لازم به ذکر است که مخترع این محصول جالب یک دختر انگلیسی 15 ساله به نام روث آموس است که با طراحی استیر استیدی جوایزی زیادی را از آن خود کرده است.

علاوه بر این، استیر استیدی در سال 2013 به عنوان "بهترین محصول اختراع شده" انتخاب شد و هم اکنون امکان خرید آن در کشورهای انگلیس و کانادا وجود دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=154757
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه