میهن صنعت گزارش می دهد؛

پیش فروش هایما اس۵ آغاز شد

مدیرعامل ایران خودرو خراسان در مراسم معرفی هایما S5، خودرو جدید ایران خودرو بیان داشت : استراتژی ما بر این مبنا بود که از تمامی ظرفیت خطوط تولید خود استفاده کنیم و هر ساله یک محصول جدید به سبد محصولات ایران خودرو در سری های SUV اضافه نماییم.

به گزارش خبرنگار حوزه خودرو پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیرعامل ایران خودرو خراسان در  مراسم معرفی هایما S5، خودرو جدید ایران خودرو بیان داشت : استراتژی ما بر این مبنا بود که از تمامی ظرفیت خطوط تولید خود استفاده کنیم و هر ساله یک محصول جدید به سبد محصولات ایران خودرو در سری های SUV اضافه نماییم.

مهندس زاهدی فرد افزود : بعد حضور گرند ویتارا که در سال گذشته تغییراتی در ظاهر آن ایجاد شد، در سال ۹۳ هایما اس ۷ را معرفی کردیم و امروز خورسندیم که هایما اس ۵ را معرفی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: هایما یکی از برندهای معتبر چین است که در رده سوم خودروسازی کشور چین قرار دارد.

مدیرعامل ایران خودرو خراسان بیان داشت : صنعت قطعه سازی استان خراسان بیش از ۲۵ درصد تولید قطعات کشور را به خود اختصاص داده است.

وی افزود : هایما اس ۵ قرار بود که در سال آینده معرفی شود که به دلیل نبود محصول با این رنج قیمتی در سبد محصولات ایران خودرو، به سرعت مراحل اجرایی آن انجام پذیرفت و امروز به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

مهندس زاهدی فرد در پایان بیان داشت : ما بر این باوریم که می بایست به سمت خودروساز شدن برویم که در گروه صنعتی ایران خودرو مقدمات خوبی در این خصوص صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار میهن صنعت پیش فروش هایما اس۵ از ساعت ۱۱ صبح امروز آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=134491
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه