«میهن صنعت» گزارش می‌دهد:

اضافه شدن 150 پیکاپ KMC T8 به ناوگان امداد کرمان موتور + ویدیو

کرمان موتور در راستای توسعه ناوگان خودروهای امدادی خود به تازگی پیکاپ KMC T8 را به ناوگان خودروهای امداد در محل اضافه کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، کرمان موتور در راستای توسعه ناوگان خودروهای امدادی خود به تازگی پیکاپ KMC T8 را به ناوگان خودروهای امداد در محل اضافه کرده است. با ورود رسمی KMC T8 به ناوگان امداد خودرو کرمان موتور، این شرکت نخستین خودروسازی بوده که از یک خودروی چهار چرخ محرک در ناوگان خدمات امدادی خود استفاده کرده است.

بهزاد نجفی؛ مدیر امداد خودرو کرمان موتور اظهار کرد که ابتدا این شرکت تصمیم داشت که خودرو KMC T8 را به صورت دو منظوره استفاده کند. اما در نهایت تصمیم بر این شد که ناوگان امداد در محل از ناوگان حمل امداد خودرو کرمان جدا باشد و در نهایت تصمیم بر این شد که پیکاپ T8 صرفا برای استفاده در ناوگان امدادی تجهیز شود. این تصمیم در راستای گسترش تنوع سبد محصولات کرمان موتور و اهداف تولیدی این شرکت در سال آینده صورت گرفته است.

مدیر امداد خودرو کرمان افزود که با توجه به تنوع زیاد سبد محصولات کرمان موتور و همچنین گسترش آن در سال آینده، نیاز به یک خودروی امدادرسان با فضای بار بزرگ به منظور حمل قطعات بیشتر و متنوع و همچنین ابزار مخصوص ها بود. به همین دلیل پیکاپ T8 به لطف حوض بار بزرگ و فضای کاربردی عقب برای استفاده در ناوگان امدادی انتخاب شد. 

نجفی اظهار کرد که تعداد 150 دستگاه پیکاپ KMC T8 برای استفاده در ناوگان امداد خودرو کرمان موتور تجهیز شده که قرار است در تهران و سراسر ایران فعالیت کنند. وی تاکید کرد که در کنار این تعداد، ناوگان امداد پیشین کرمان موتور که متشکل از 120 دستگاه خودرو جک S3 و همچنین لیفان X60 بوده حفظ می شود. مدیر امداد خودرو کرمان موتور اظهار کرد که تا پیش از اضافه شدن پیکاپ T8 به ناوگان امدادی این شرکت، میانگین زمان انتظار برای رسیدن امداد در کلانشهرها حدود 45 دقیقه و در جاده حدود 65 دقیقه بوده که با اضافه شدن این تعداد خودرو این زمان کاهش محسوسی خواهد داشت.

وی اظهار کرد که کرمان موتور با الگوبرداری از خودروسازانی مانند هیوندای که محصولاتی با برند خود را در ناوگان امدادی استفاده می کنند، اینبار تصمیم گرفت که خودرو با برند KMC یعنی برند کرمان موتور را در ناوگان امداد خود استفاده کند. 

پیکاپ KMC T8 برای استفاده در ناوگان امدادی تغییراتی به خود دیده که از جمله آنها می توان به استیکرهای نصب شده روی بدنه و چراغ نارنجی رنگ روی سقف اشاره کرد. حوض بار این پیکاپ نیز پوشانده شده و در این قسمت قفسه های فلزی با هدف قرار دادن قطعات و وسایل مختلف نصب شده است. دو کشوی بزرگ به همراه اینورتر برق 1000 وات و همچنین مخزن آب از جمله تجهیزات پیکاپ T8 امداد خودرو کرمان موتور هستند. 

بهزاد نجفی در ادامه بیان کرد که امداد خودرو کرمان موتور به تمام محصولات این شرکت و زیرمجموعه های گروه خودروسازی کرمان از جمله بی وای دی، هیوندای، جیلی، جک، لیفان و KMC خدمات امدادی ارائه می دهد. متقاضیان امداد می توانند به صورت 24 ساعته با شماره امداد خودرو کرمان موتور 42724-021 تماس حاصل کنند یا از اپلیکیشن تازه رونمایی شده امداد کرمان موتور استفاده کنند.

امداد کرمان موتور

وی در ادامه اظهار کرد که با توجه به تعطیلات نوروز، سعی شده از امدادگرهای خبره و آموزش دیده استفاده شود. نجفی همچنین از تغییر کاور امداد خودرو کرمان موتور خبر داد و اظهار کرد با توجه به تغییر لوگو کرمان موتور، تصمیم بر این شد که در سال جدید کاور امدادرسانان نیز تغییر کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=260142
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه