میهن صنعت :

چقدر ذخیره بنزین ٧٠٠ تومانی در کارت‌های سوخت وجود دارد؟

میهن صنعت : مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: بنزین باقیمانده در کارت‌های سوخت با نرخ هر لیتر ٧٠٠ تومان تا پایان شهریور اعتبار دارد و پس از آن هر لیتر بنزین ١٠٠٠ تومان عرضه می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»به نقل از شانا، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران افزود: بنابر آخرین آمار استخراجی از سامانه هوشمند در ٢٠ تیرماه امسال، باقیمانده بنزین با نرخ هر لیتر ٧٠٠ تومان در کارتهای سوخت به یک میلیارد و ٣٩٠ میلیون لیتر رسیده بود.

سیدناصر سجادی ادامه داد: در ١٠ روز پایانی تیرماه نیز حدود ٩٠ میلیون لیتر بنزین ٧٠٠ تومانی مصرف شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به پایان یافتن ماه مبارک رمضان و آغاز موج دوم سفرهای تابستانی، انتظار می رود مقادیر بیشتری از بنزین ٧٠٠ تومانی باقیمانده در کارتهای سوخت مصرف شود.

سجادی همچنین یادآور شد: بنزین باقیمانده در کارتهای سوخت با نرخ هر لیتر ٧٠٠ تومان تا پایان شهریورماه امسال اعتبار دارد و پس از این تاریخ (٣١ شهریورماه) بنزین به صورت تک نرخی و هر لیتر ١٠٠٠ تومان عرضه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، همچنین درباره سامانه هوشمند سوخت و جایگاه آن نیز گفت: سامانه هوشمند سوخت در حدود هشت سال است که فعالیت می کند و بر اساس آن اطلاعات و آنالیزهای دقیقی از وضع مصرف سوخت در کشور داریم که در برنامه ریزیها از آن استفاده می شود.

وی با تاکید بر نقش مهم این سامانه، برخی اظهار نظرها درباره غیرقابل استفاده شدن این سامانه پس از تک نرخی شدن بنزین را غیر کارشناسی خواند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=74442
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه