«میهن صنعت» گزارش می دهد:

چهار روش ارزان قیمت برای بهره مندی از انرژی خورشیدی در منزل

انرژی تابشی خورشید یکی از انرژی های فراوانی است که می توان آن را به انرژی الکتریکی تبدیل کرد.این تبدیل به وسیله سلول های خورشیدی صورت می گیرد و در صورت تجهیز کشورها به نیروگاه های خورشیدی می توان بخش عظیمی از نیاز جوامع به نیروی برق را تنها با انرژی خورشید که هر روز به زمین می تابد تامین کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، انرژی تابشی خورشید یکی از انرژی های فراوانی است که می توان آن را به انرژی الکتریکی تبدیل کرد.این تبدیل به وسیله سلول های خورشیدی صورت می گیرد و در صورت تجهیز کشورها به نیروگاه های خورشیدی می توان بخش عظیمی از نیاز جوامع به نیروی برق را تنها با انرژی خورشید که هر روز به زمین می تابد تامین کرد.

سلول های خورشیدی در انواع اندازه ها و سایزها موجود است.حتی نمونه های کوچکی از این وسیله بر روی چراغ هایی نصب می شود که در طول روز با جذب انرژی خورشید قادرند میزان شارژ مورد نیاز برای تولید روشنایی در طول شب را فراهم کنند.

شما نیز می توانید در منزل بدون پرداخت هزینه های سنگین از انرژی خورشیدی استفاده کنید و با خرید چنین وسایلی کمتر دست به دامان پریزهای برق شوید.

 

1.چراغ های باغچه و حیاط سولار

2.شارژر های موبایل سولار

 

3.پاور بانک های حجیم:با استفاده از این پاوربانک های می توانید انرژی توولید شده توسط صفحات خورشیدی کوچک را ذخیره کنید و برای وسایل برقی به کار ببرید.

4.آبگرمکن خورشیدی

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=169750
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه