«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

کاهش اندک قیمت نفت با افزایش ذخایر نفت آمریکا

بهای نفت در روز چهارشنبه به دنبال نگرانی هایی در خصوص افزایش غیر منتظره ذخایر نفت آمریکا در هفته گذشته اندکی کاهش یافت اگرچه خبرهای مثبت در خصوص عرضه واکسن کرونا منجر به امیدواری سرمایه گذاران برای بهبود تقاضا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بهای نفت در روز چهارشنبه به دنبال نگرانی هایی در خصوص افزایش غیر منتظره ذخایر نفت آمریکا در هفته گذشته اندکی کاهش یافت اگرچه خبرهای مثبت در خصوص عرضه واکسن کرونا منجر به امیدواری سرمایه گذاران برای بهبود تقاضا شد.

شاخص نفت برنت 13 سنت افت داشته و به ازای هر بشکه نفت 48 دلار 71 سنت معامله شد و نفت وست تگزاس اینترمیدیت با کاهش 15 سنت به 45 دلار 45 سنت در هر بشکه رسید.

براساس گزارش موسسه نفتی آمریکا، شمار دکل های حفاری نفت و بنزین این کشور در هفته گذشته افزایش پیدا کرده است. ذخایر نفت خام به میزان 1.14 میلیون بشکه رشد داشته در حالی که تحلیلگران پیش بینی می کردند 1.42 میلیون بشکه کاهش پیدا کند.

واکسیناسیون گسترده در انگلیس از روز سه شنبه آغاز می شده و براساس اطلاعات منتشر شده سازمان غذا و دارو، واکسن فایرز مانع دیگری را از سر راه خود کنار زد و هیچ گونه خطری تا کنون در خصوص ایمنی و یا تاثیرات واکسن توسعه یافته توسط شرکت آلمانی BioNTech ثبت نشده است.

آژانس بین المللی انرژی در روز گذشته اعلام کرد که به نظر می رسد تولیدات نفت آمریکا در سال آینده به میزان 240 هزار بشکه در روز کاهش یابد و به 11.10 میلیون بشکه برسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=204866
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه