«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

کدام لپ تاپ ها در نمایشگاه ایفا 2019 حضور دارند؟

تنها چند روز به آغاز نمایشگاه بزرگ فناوری ایفا 2019 باقی مانده و غول های تکنولوژی جهان در تب و تاب رونمایی از محصولات جدید خود در این رویداد برلین هستند. همانند سال های گذشته پیش نمایشی از محصولات حاضر در ایفا 2019 گردآوری شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، تنها چند روز به آغاز نمایشگاه بزرگ فناوری ایفا 2019 باقی مانده و غول های تکنولوژی جهان در تب و تاب رونمایی از محصولات جدید خود در این رویداد برلین هستند. همانند سال های گذشته پیش نمایشی از محصولات حاضر در ایفا 2019 گردآوری شده است.

رایانه

اکثر تولید کننده های قطعات کامپیوتر و لپ تاپ تمایل دارند تا اخبار و اطلاعات خود را در رویداد Computex  اعلام کنند اگرچه برخی از سازندگان در نمایشگاه ایفا حاضر شده و خط تولید محصولات خود را در این گردهمایی فناوری معرفی می کنند.

شرکت هایی نظیر ایسر، لنوو، دل و ایسوس در ایفا سال گذشته شرکت کردند و به همین منظور،  معرفی محصولات جدید آن ها در نمایشگاه امسال دور از انتظار نیست.

ایسوس بیش از سایر برندها تمایل به حضور در این رویداد دارد و در نمایشگاه سال 2018 از لپ تاپ گیمنیگ کانورتیبل و صندلی بازی Predator Thronos رونمایی کرد.

علاوه بر تولید کننده های لپ تاپ، اینتل و کوالکام نیز از حاضرین ایفا 2019 بوده و به نظر می رسد که خبرهایی در خصوص تراشه های جدید خود داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=184706
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه