با حضور وزیر صمت؛

کراس اوور جدید ایران خودرو با عنوان «ری را» رونمایی شد – تصاویر

ایران خودرو بالاخره از کراس اوور جدید خود با عنوان «ری را» با حضور وزیر، صنعت، معدن و تجارت رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، ایران خودرو بالاخره از کراس اوور جدید خود با عنوان «ری را» با حضور وزیر، صنعت، معدن و تجارت رونمایی کرد.

کراس اوور ری را ایران خودرو قرار است در نسخه های مختلفی روانه بازار شوند که در گام نخست مدل V2 در اختیار مشتریان ایرانی قرار می گیرد. در زیر کاپوت این مدل یک پیشرانه 1.7 لیتری توربوشارژر با قدرت 160 اسب بخار قدرت و 240 نیوتون متر گشتاور قرار گرفته است.

این محصول جدید ایران خودرو بر روی پلتفرم IKP1 قرار گرفته و رده خودروهای لوکس ایرانی قرار می گیرد. براساس اعلام این خودروساز، کراس اوور ری را موفق به عبور از استاندارهای 85 گانه شده است.

جالب است بدانید که ری را یک کلمه مازندرانی است که به معنی باران و نماد سرسبزی و جنگل است. این خودرو در کارخانه بابل تولید شده و روانه بازار ایران می شود.

خودروی «ری‌را» به موتور EF ۷ پلاس توربوشارژ یا همان TC ۷ پلاس مجهز شده است؛ این موتور 1.7 لیتری چهار سیلندر 16 سوپاپ قادر به تولید 160 اسب بخار قدرت در دور 5000 و 240 نیوتن متر گشتاور در دور 1600 تا 4500 است.

براساس اعلام ایران خودرو، کراس اوور ری را از تمامی امکانات های روز دنیا مانند ترمز‌ای اف سی، ساندروف و کیسه هوای چهارگانه برخوردار است.

آقای فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه مراسم رونمایی از خودروی کراس اوور ملی «ری‌را» گفت: آزمون‌های جاده‌ای این خودرو از اواخر شهریور ماه آغاز می‌ شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=246469
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه