عضو هیئت مدیره کروز:

کروز همواره بر پایه نوآوری و کارآفرینی حرکت کرده است/ ایجاد اشتغال برای ۴۰۰۰ نفر دیگر در آینده نزدیک

عضو هیئت مدیره کروز در نشست خبری صبح روز سه شنبه در حاشیه برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو در جمع خبرنگاران گفت : هدف ما از ورود به صنعت قطعه سازی، نیاز کشور به این بخش مهم بود. ما در ۴۰ سال گذشته همواره به کارآفرینی و همچنین نوآوری در تولید و نیز بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا پرداخته ایم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «میهن صنعت»، عضو هیئت مدیره کروز در نشست خبری صبح روز سه شنبه در حاشیه برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو در جمع خبرنگاران گفت : هدف ما از ورود به صنعت قطعه سازی، نیاز کشور به این بخش مهم بود. ما در ۴۰ سال گذشته همواره به کارآفرینی و همچنین نوآوری در تولید و نیز بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا پرداخته ایم.

مهندس حبیبی در ادامه افزود: ارائه و تولید یک محصول با کیفیت نیاز به دانش روز، تجهیزات، مواد اولیه با کیفیت و مدیریت درست دارد. در حال حاضر گروه بهمن ۱۳۰۰۰ نیرو داشته و به زودی ۴۰۰۰ نفر دیگر به خانواده بزرگ بهمن اضافه خواهند شد.

وی گفت : نهضتی را در سال های گذشته شروع کردیم که سمت و سوی آن کمک به شرکت هایی بود که توان تولید قطعات های تک را داشته اند. کمک به این شرکت ها با هدف ایجاد اشتغال، کار آفرینی و جلوگیری از خروج ارز از کشور بود.

مهندس حبیبی ادامه داد : هدف ما ایستادن در جایگاه نخست در این صنعت بزرگ است و عملکرد ما طی سال های گذشته بیانگر همین مهم است.

عضو انجمن قطعه سازی کشور گفت : بر این باور هستیم که راه حل خروج از بحران اقتصادی کشور، کار وتلاش روز افزون است. باید شرکت های بزرگ در بخش خصوصی ایجاد کنیم و با حمایت از آن، به تولید فناوری های نوین بپردازیم تا به این واسطه از خروج نخبگان جلوگیری کنیم.

وی افزود : ایجاد اشتغال با فناوری های نوین راه توسعه پایدار است. باید کارآفرینی را گسترش دهیم و با استفاده از جوانان برومند کشورمان سربلندی را تجربه کنیم.

کروز

مهندس حبیبی گفت : در سال های گذشته با استفاده از متخصصین داخلی توانستیم بسیاری از قطعات را داخلی سازی و به روز رسانی کنیم و این مهم به رشد و توسعه گروه بهمن کمک شایانی کرده است.

وی افزود : اگر شرایط برای صنعت خودروسازی و قطعه سازی فراهم شود، از شرایط بقا خارج و به شرایط آفرینش نزدیک خواهیم شد. متاسفانه در حال حاضر در شرایط بقا هستیم و تلاش میکنیم که در صنعت قطعه سازی زنده بمانیم.

مهندس حبیبی گفت : قطعه سازان کشور در حال فقیر شدن است و باید فکر اساسی در این خصوص کرد. باید بخش های صنعتی کشور از ساختار دولتی خارج شده و به بخش خصوصی واگذار شود. اعتقاد ما این است که دولت باید صنعت خودرو را رها کند و به دست افراد متخصص بسپارد.

عضو هیئت مدیره کروز با اشاره به مصوبه اخیر دولت در خصوص واردات خودرو در ازای صادرات قطعات ادامه داد: در شرایط فعلی پتانسیل صادرات وجود دارد اما ساز و کار آن در کشور موجود نیست. اولویت اصلی ما حمایت از خودروسازان داخلی است اما اگر شرایط فراهم شود، کروز توانایی های لازم برای این مهم را خواهد داشت اما در حال حاضر این امکان وجود ندارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=232728
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه