میهن صنعت :

کلهر : سپاهان افت کرده است

میهن صنعت: پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليسي ها مقابل تيم قدرتمند سپاهان فوتبال رواني ارائه دادند، سرخپوشان با اين برد به روند رو به رشدشان ادامه مي دهند.

به گزارش میهن صنعت، محمود کلهر پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس افزود: پرسپوليس به مراتب بهتر از سپاهان بازي کرد اگر اين تيم روند رو به رشدش را ادامه دهد يکي از سهميه هاي آسيا را کسب مي کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، کلهر اظهار داشت: گل محمدي از مهره هايش به خوبي استفاده مي کند انتقال بازي از دفاع به هافبک و حمله به درستي انجام مي گيرد. کارهاي ترکيبي مناسب و فوتبال رو به جلو را در بازي هاي اخير پرسپوليس شاهد هستيم.

وي درباره عملکرد تيم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان با از دست دادن بازيکنان موثرش نسبت به فصل گذشته افت داشته است اين تيم اصفهاني فوتبال هجومي مثل گذشته ارائه نمي دهد.

وي درباره تعويض هاي صورت گرفته توسط دو تيم فوتبال پرسپوليس و سپاهان گفت: گل محمدي با فرستادن انصاري فرد به زمين تيم پرسپوليس را هجومي تر کرد و اين تيم به گل رسيد.

تعويض هاي سپاهان هم به اجبار بعد از 10 نفره شدن اين تيم صورت گرفت.

کلهر در ادامه تصريح کرد: سپاهان با تعويض سوکاي لطمه بزرگي ديد اين تيم با کنار گذاشتن سوکاي به پرسپوليس کمک کرد مدافعان پرسپوليس بعد از بيرون آمدن سوکاي مهاجم سپاهان نفس راحتي کشيدند و بازي سازي را از خط دفاع شروع کردند.

وي درباره عقب ماندن سپاهان از کورس قهرماني گفت: سپاهان يک تيم با مديريت قوي و سازماندهي مناسب است.

اين تيم توانايي اين را دارد که دوباره به کورس قهرماني باز گردد زردپوشان اصفهاني نيازمند دو، سه بازيکن تاثيرگذار در خط حمله و يک بازيکن آماده در مرکز خط دفاع هستند.

وي در ادامه بيان داشت: اگر خلعتبري و سوکاي نتوانند براي سپاهان بازي کنند اين تيم قدرت واقعي اش را از دست مي دهد.

به هر حال سپاهان براي اينکه همچنان در کورس قهرماني بماند بايد بازيکنان تاثيرگذار به خدمت بگيرد.

وي درباره مدعيان قهرماني ليگ دوازدهم گفت: استقلال نسبت به دو تيم فوتبال سپاهان و تراکتورسازي شانس بيشتري براي قهرماني دارد اگر پرسپوليس روند رو به رشدش را تا پايان ليگ ادامه داشته باشد به طور حتم مي تواند سهميه آسيا را بدست آورد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=12035
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه