میهن صنعت:

کوچک‌ترین و ارزان‌ترین ایکس باکس روانه بازار می شود

مایکروسافت تایید کرد قرار است مدل کوچکتر و ارزان‌تر از نسل جدید کنسول بازی ایکس باکس را عرضه کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، این شرکت در حال حاضر سرگرم آماده سازی عرضه "ایکس باکس سری ایکس" به بازار در اواخر سال میلادی جاری است و قابلیتهای قدرتمند و بهبود کیفیت گرافیکی را وعده داده تا علاقمندان بازی را برای خرید دستگاه بازی جدید این شرکت مجاب کند.

محصول جدید مایکروسافت رقابت فشرده ای با کنسول پلی استیشن ۵ سونی خواهد داشت و انتظار می رود هر دو دستگاه در آستانه تعطیلات سال نو برای فروش عرضه شوند.

مایکروسافت اعلام کرده که "ایکس باکس سری اس" کوچک‌ترین ایکس باکسی خواهد بود که تاکنون ساخته شده و ۲۹۹ دلار قیمت دارد و از ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) عرضه می شود.

طبق توضیح مایکروسافت، "ایکس باکس سری اس" حدود ۶۰ درصد کوچکتر از "ایکس باکس سری ایکس" بوده و دیسک درایو ندارد. به این ترتیب کاربران باید بازی و فیلمها را دانلود کنند. سونی هم با پلی استیشن ۵ اقدام مشابهی انجام داده مدلهای استاندارد و دیجیتالی این کنسول در پاییز امسال عرضه می شوند.

مایکروسافت اعلام کرده که "ایکس باکس سری ایکس" چهار برابر قدرتمندتر از مدل قبلی "ایکس باکس وان ایکس" خواهد بود و مانند کنسول سونی پردازنده هشت هسته ای AMD Zen ۲ دارد اما کارت گرافیکی بهتری از مدل سونی دارد.

"ایکس باکس سری اس" قابلیتهای قابل ملاحظه ای دارد اما ظرفیت ذخیره سازی داخلی کمتری خواهد داشت. مایکروسافت سرویس اشتراک "گیم پس اولتیمیت" را تبلیغ می کند که قرار است شامل ویژگی بازی ابری باشد که به کاربر اجازه می دهد بازیها را از تلفن یا تبلت خود مشاهده کند.

بر اساس گزارش شبکه سی ان بی سی، خبر عرضه کنسول بازی ارزان‌تر مایکروسافت پیش از این که توسط این شرکت تایید شود، به دفعات درز پیدا کرده بود. ویندوز سنترل پیشتر گزارش کرده بود کنسول بازی "ایکس باکس سری ایکس" ۴۹۹ دلار و "ایکس باکس سری اس" ۲۹۹ دلار قیمت خواهد داشت./ایسنا

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=200622
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه