با حضور جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش؛

یک ناو اطلاعاتی و یک بالگرد به ارتش الحاق شد

مراسم الحاق یک فروند ناو اطلاعاتی بهرگان، زیردریایی کلاس غدیر، یک فروند یدک‌کش اروند و یک فروند بالگرد AB212 به ناوگان نیروی دریایی ارتش توسط جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، امیر دریادار تورج حسنی مقدم در این مراسم اظهار کرد: نیروی دریایی توانسته در اجرای تدابیر مقام معظم رهبری در جهت قدرت سازی در منطقه به یکی از بازوهای نیروهای مسلح تبدیل شود.

وی ادامه داد: تلاش‌ها برای رسیدن به هدف‌های دفاعی همچنان ادامه دارد و ما از تمام قدرت خود برای آبادانی بندر جاسک و نیروی دریایی که در این خطه و سواحل مستقر است استفاده می‌کنیم.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: باید بدانیم تمام امنیت و آسایشی که داریم را مدیون شهدا هستیم و تمام این‌ها حول محور ولایت می‌چرخد.

امیر دریادار حسنی مقدم عنوان کرد: این الحاقیه که در راستای فرامین مقام معظم رهبری و در جهت ساختاربندی منطقه صورت گرفت، آمایش سرزمینی جدیدی را به وجود می‌آورد و از سمت‌وسوی تهدیدات و به لحاظ الزامات دفاعی بسیار مؤثر است.

وی خاطرنشان کرد: راهبردی که امام راحل برای ما مشخص کردند مقاومت و حضور در صحنه است و این‌ها باعث پیروزی ما در 8 سال دفاع مقدس شد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش بیان کرد: امروز نیز راهبردی که رهبر انقلاب برای ما ترسیم کرده، مقاومت فعالانه همراه با مؤلفه‌های بازدارندگی فعال است./ایسنا

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=183224
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه