«میهن صنعت» :

۶ نکته‌‌ای که فروشگاه‌ها در مورد خریدهای عید نوروز باید بدانند

خریدهای عید نوروز تاریخچه‌‌ای کهن و در عین حال جذاب دارد که در طول این سال‌ها با فراز و نشیب‌های مختلف همچنان حفظ شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خریدهای عید نوروز تاریخچه‌‌ای کهن و در عین حال جذاب دارد که در طول این سال‌ها با فراز و نشیب‌های مختلف همچنان حفظ شده است. به رسم هر سال در روزها و هفته‌های انتهایی سال افراد زیادی همراه با اعضای خانواده، دوستان و نزدیکان روانه بازارها می‌شوند تا همزمان با نو شدن سال و فصل، لوازم جدیدی را خریداری کنند.

شیوع بیماری طی دو سال اخیر کسب‌وکارهای آنلاین را توسعه داد اما با وجود همه این مسائل کسب‌وکارهای خرده‌فروشی‌ همچنان مورد استقبال خریداران هستند و صاحبان کسب‌وکارها و فروشگاه‌ها مثل سالیان گذشته در اسفند ماه، انتظار روزهایی پر رونق و شلوغ را می‌کشند.

در روزهای پرهیاهوی بازار هر کسب‌وکاری به دنبال این است تا بیشترین سهم و درآمد را کسب کند. استفاده از فناوری‌های جدید یکی از راهکارهایی است که فروشگاه‌ها می‌توانند توجه مشتریان را به ویترین خود جلب کنند و آنها را به خرید متقاعد کنند. این راهکارهای مدرن علاوه بر این می‌تواند در دوران کنونی که حفظ فاصله اجتماعی اولویت دارد، به خلق فضایی امن و سالم در فروشگاه‌ها کمک کند.

در ادامه ۶ نکته ضروری برای داشتن فضایی امن و در عین حال جذاب و پر زرق‌ و‌ برق در فروشگاه‌ها و کسب‌وکارها را معرفی کرده‌ایم.

پیشنهادات منحصربه‌فرد ارائه دهید

پیشنهادات منحصربه‌فرد ارائه دهید

ارائه تخفیف‌های نوروزی یکی از اصلی‌ترین حربه‌ها و روش‌های کسب‌وکارها برای جذب مشتری در روزهای انتهایی سال است. علاوه بر این روش‌ کسب‌وکارها می‌توانند از سایر ابزارهای بازاریابی بهره ببرند. مثلا ارائه هدیه به خریداران کالایی خاص می‌تواند به ترغیب هر چه بیشتر مشتریان کمک کند. یکی دیگر از این راهکارها ارائه پیشنهادات منحصربه‌فرد و شخصی‌سازی شده به هر مشتری است که نگاه ویژه فروشگاه‌ها به مشتریان مهم خود را منتقل می‌کند و در وفاداری این دسته از مشتریان نقش زیادی دارد. برای کسب‌وکارهایی که کالاهای سنگین مثل مبلمان، تلویزیون، دکوراسیون خانه و… را به فروش می‌رسانند، گزینه حمل رایگان جذابیت فروش‌ کالاها را افزایش می‌دهد.

داستان خود را بگویید

برقراری ارتباط احساسی و خاص میان یک کسب‌وکار با مخاطبان خود ابزار ارزشمندی را در اختیار فروشگاه‌ها می‌گذارد تا این دسته از مخاطبان را به خریداران نهایی تبدیل کنند. بیان داستان‌ها و ماجراهایی که کسب‌وکارها پشت سر گذاشته‌اند به ایجاد این ارتباط کمک زیادی می‌کند. با این کار می‌توانید شور و شوق زیادی در میان مخاطبان خود ایجاد کنید و دسته‌ای از مشتریان دائمی و همیشگی را داشته باشید.

جذاب و چشم‌نواز روایت کنید

جذاب و چشم‌نواز روایت کنید

بیشترین تخفیف‌ها و بهترین هدایا و پیشنهادات وقتی با ابزارهای کهنه و پیش پا افتاده و به شکل نامناسب و زمخت، ارائه شود، کارآیی خود را از دست می‌دهد و نمی‌تواند مخاطبی را به خرید متقاعد کند. در مقابل بهره‌مندی از ابزارهای مدرن و پیشرفته مثل نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ که برای پاسخگویی به نیازهای تجاری ساخته شده‌اند، کمک زیادی به پیشبرد اهداف کسب‌وکارها می‌کند.

سری ویدئو وال از جمله نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ است که به کمک قابلیت‌های پیشرفته خود می‌توانند تصاویری جذاب و خیره‌کننده از هر محصولی را به تصویر بکشد. نمایشگرهای ویدئو وال سامسونگ با قابلیت‌هایی مثل نمایش طبیعی و زنده رنگ‌ها، روشنایی و کنتراست بالای تصویر، زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای و… می‌تواند تصاویر و محتواها را به همان شکل مورد نظر صاحبان کسب‌وکارها پخش کند.

نمایشگرهای ویدئو وال سامسونگ از فناوری‌ Color Export بهره می‌برد که با نمایش یکنواخت و منسجم نور و رنگ در تمام سطوح صفحه نمایش تصاویری شفاف و واضح به نمایش می‌گذارند. علاوه بر این ویدئو وال‌ها به کمک فناوری Factory Calibration کیفیت بالای تصویر خود را در زمان‌های‌ پخش طولانی و در شرایط دمایی متفاوت حفظ می‌کنند.

تبلیغات خود را افزایش دهید

روزهای انتهایی اسفند ماه مهم‌ترین و شلوغ‌ترین دوران فعالیت کسب‌وکارها و فروشگاه‌هاست. برای اینکه بیشترین استفاده را از این دوران پر رونق ببرید باید میزان تبلیغات خود را افزایش دهید و محتواهای متنوع و چشم‌نوازی را برای نمایش آن آماده کنید. براساس نظرسنجی موسسه Social Media Week بیش از 72 درصد از مشتریان، محتواهای ویدئویی را به محتواهای متنی ترجیح می‌دهند و علاقه‌مندند تا ویدئوهای کالاها و محصولات مورد نظر خود را مشاهده کنند.

در کنار نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ راهکار کاربردی MagicINFO قرار دارد که به صاحبان کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا به راحت‌ترین شکل ممکن محتواهای دلخواه خود را خلق کنند و با تهیه یک جدول پخش در زمانی مناسب به نمایش گذارند. به کمک راهکار MagicINFO سامسونگ، فروشگاه‌هایی که چند شعبه مختلف دارند، می‌توانند بدون نیاز به خرید تجهیزات جانبی خاصی، محتوای UHD خود را از یک منبع در چندین نمایشگر پخش کنند. نرم افزار سرور MagicINFO که نسخه اولیه آن از سال 2008 در شرکت سامسونگ توسعه داده شده، راهکاری مبتنی بر وب است که امکان مدیریت و کنترل از راه دور نمایشگرهای دیجیتال ساینیج را فراهم می‌کند.

با نصب نرم افزار و بهره بردن از سرور MagicINFO نه تنها روشن و خاموش کردن نمایشگرها از راه دور، که طیف وسیعی از قابلیت‌ها همچون طراحی محتوا، زمانبندی نمایش محتوا و اطلاعات آماری عملکرد نمایشگر، به مدیر سیستم و صاحبان سامانه دیجیتال ساینیج MagicINFO عرضه می‌شود.

پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنید

رعایت پروتکل‌های بهداشتی این اطمینان خاطر را به مشتریان شما می‌دهد تا با خیال راحت‌تری در فروشگاه حاضر شوند و خرید امن و سالمی را تجربه کنند. علاوه بر پروتکل‌های معمول، نکاتی مثل قرار دادن محلول‌های ضد عفونی کننده در فروشگاه و پرداخت‌های بدون تماس اطمینان خاطر بیشتری را در خریداران به وجود می‌آورد. علاوه بر این بهره‌مندی از نمایشگرهای تعاملی هم می‌تواند در حفظ فاصله اجتماعی موثر باشد. نمایشگرهای سری QBR یکی دیگر از سری نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ است که با هدف تعامل و ارائه اطلاعات مورد نیاز به مشتریان طراحی شده است. این نمایشگرها در ابعاد 13 تا 24 اینچ طراحی شده و با امکان لمس تعاملی امکان ارتباط میان کارکنان و مشتریان را برقرار می‌کند.

کیفیت تصویر بالا با وضوح فو‌ل Full HD، روشنایی 250 نیت، کارکرد 16 ساعته در هفت‌ روز هفته، پنل ضد تابش، اتصال بی‌سیم به تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند، بدنه مقاوم در برابر گرد‌ و غبار و نمایش اطلاعات در دو حالت افقی و عمودی از جمله قابلیت‌های سری QBR از نمایشگرهای تجاری سامسونگ است. مجموع این قابلیت‌ها از نمایشگرهای سری QBR محصولی ساخته که می‌تواند تجربه‌ خریدی مدرن را به مشتریان ارائه دهد.

آنلاین باشید

داشتن فروشگاه‌های فیزیکی و شعب متعدد به معنی نادیده گرفتن فضای مجازی نیست و هر کسب‌وکاری با حضوری فعال در شبکه‌های اجتماعی مختلف می‌تواند نگاه‌های زیادی را به سمت خود جلب کند تا درآمد و سود بیشتری داشته باشد.

رعایت این نکات کاربردی و در عین حال مقرون‌به‌صرفه به فروشگاه‌ها کمک می‌کند تا در در دوران پر رونق عید خریداران بیشتری را جذب کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=241039
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه