میهن صنعت :

بهره برداري ازدوشهرك صنعتي ميانه 2 و تركمنچاي تا دهه فجر

استاندار آذربايجانشرقي اظهار اميدواري كردكه دوشهرك صنعتي ميانه 2(كلوچه خالصه) و تركمنچاي تا دهه فجرامسال به بهره برداري برسد.


استاندار آذربايجانشرقي اظهار اميدواري كردكه دوشهرك صنعتي ميانه 2(كلوچه خالصه) و تركمنچاي تا دهه فجرامسال به بهره برداري برسد.

به گزارش میهن صنعت به نقل از روابط عمومي سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران،بيگي در شوراي برنامه ريزي استان آذربايجانشرقي در شهرستان ميانه ضمن تاكيد بر حمايت از توليدكنندگان در راستاي  افزايش توليد ملي به نقش شهركهاي صنعتي اشاره كرد و گفت: وجود شهركهاي صنعتي نكته اميدي براي مردم شهرستان ميانه  است و توجه به آن اهميت ويژه اي دارد.

عسگري مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان آذربايجانشرقي نيز در اين جلسه اظهار داشت: اجراي كليه پروژه هاي عملياتي شهركهاي صنعتي استان در 4ماه اخير سرعت خاصي داشته است.

 وي از جمله اقدامات انجام يافته در خصوص شهركهاي صنعتي شهرستان ميانه را نهايي كردن كارهاي مربوط به تملك شهركهاي صنعتي ميانه 2 و تركمنچاي عنوان كردوافزود: در سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني ، با عنايت به تاكيد مقام معظم رهبري و حمايتهاي ويژه  معاون وزير و رياست عاليه سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران، اميدواريم با تامين اعتبارات لازم در موعد هاي مقرر نسبت به تحويل زمين در قبال درخواست متقاضيان جهت سرمايه گذاري در شهركهاي صنعتي استان اقدام كنيم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=2183
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه