میهن صنعت:

تلفن 5 اینچی ایسر رونمایی شد

میهن صنعت: شرکت فناوری ایسر از یک تلفن هوشمند با صفحه 5 اینچی ارزان قیمت رونمایی کرده که وضوح تصویر آن به 16:9 می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  تلفن هوشمند ایسر لیکوئید Z5 با ضخامت 8.8 میلیمتر و لبه های گرد عرضه شده است.

اسپیکرهای جلویی این تلفن هوشمند دارای ویژگی DTS بوده تا کاربر تجربه صوتی غنی را با تلفن هوشمند خود داشته باشد.

این تلفن در رنگهای سفید و خاکستری روشن با سیستم عامل اندروید 4.2.2 آب نبات ژله ای عرضه شده و وزن آن به 147 گرم می رسد.

یک پردازنده دو هسته ای 1.3 گیگابایتی و حافظه داخلی 4 گیگابایتی این تلفن را تقویت می کند. وای فای جی پی اس و دوربین 5 مگاپیکسلی از دیگر ویژگیهای تلفن هوشمند جدید شرکت ایسر است.

تمرکز خودکار دوربین 5 مگاپیکسلی این تلفن از فناوری BSI پشتیبانی می کند که موجب می شود نور بیشتر از فناوری سنتی FSI به کار گرفته شود، در نتیجه حساسیت به نور کم بهبود می یابد.

براساس اعلام این شرکت، تلفن لیکوئید Z5 ایسر به جای 4 لنز سنتی که برای ساخت تلفنهای هوشمند به کار گرفته می شود دارای 5 لنز است که این امر موجب افزایش کیفیت تصاویر تلفن می شود.

این تلفن دارای چهار پروفایل حالت سریع برای کاربرهای مختلف با گروه های سنی مختلف است. حالت پایه ای برای جوانان است که عملکردهای متنی و تماسی آن ثابت است، حالت کلاسیک دارای عملکردهای اصلی در یک فضای ساده و سازمان دهی شده است تا افرادی که برای اولین بار است از تلفنهای هوشمند استفاده می کنند به این پروفایل روی آورند.

حالت کیپد برای افرادی است که عمدتا از صوت استفاده می کنند و گاهی نیاز فوری به صفحه کلید خود دارند. حالت ساده سالخوردگان ارائه کننده پیامهای متنی، رادیو، وضعیت آب و هوا، ذره بین، ساعت، تماس سریع با مخاطبان است که برای کاربران سالمند مناسب است.

این مدل تلفن هوشمند ایسر در فرانسه، آلمان، اسپانیا، پرتغال، اکراین و انگستان از اواسط ژوئیه با قیمت 230 دلار عرضه می شود.

به گزارش مهر، این تلفن چند روز پیش از برگزاری نمایشگاه کالاهای الکترونیک لاس وگاس رونمایی شده است و انتظار می رود که در این نمایشگاه نیز به نمایش گذاشته شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=37445
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه