«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

تولید ۵ مدل کشنده جدید در سال جاری/ ۷۲ درصد محصولات ایران خودرو دیزل چهار ستاره هستند

مدیرعامل ایران خودرو دیزل در مراسم رونمایی از اولین کامیون کشنده با گیربکس اتوماتیک در کشور گفت : روند تکنولوژی در بحث خودروهای تجاری به سمتی پیش میرود که نیاز مشتری بسیار تغییر کرده است و ما نیز به عنوان بزرگترین خودروساز تجاری کشور باید در این مسیر قرار بگیریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«میهن صنعت»، مدیرعامل ایران خودرو دیزل در مراسم رونمایی از اولین کامیون کشنده با گیربکس اتوماتیک در کشور گفت : روند تکنولوژی در بحث خودروهای تجاری به سمتی پیش میرود که نیاز مشتری بسیار تغییر کرده است و ما نیز به عنوان بزرگترین خودروساز تجاری کشور باید در این مسیر قرار بگیریم.

توسلی مهر در ادامه افزود : یکی از مشکلات دنیای امروز موضوع آلودگی هواست که چاره آن تولید خودروهای برقی است. در برنامه های تولیدی آتی شرکت ایران خودرو دیزل تولید مینی بوس، اتوبوس و ون برقی خواهد بود که به زودی جزئیات دقیق آن را خواهیم گفت.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل گفت در سال ۹۶ سهم بازار ایران خودرو دیزل ۴ درصد بوده است. با تلاش عزیزان ما در شرکت ایران خودرو دیزل سهم بازار خودروهای کشنده ما در سال ۱۴۰۰ به ۴۵ درصد رسیده است. این میزان رشد بیش از ۱۱ برابر است که باعث خشنودی و افتخار ماست.

توسلی مهر ادامه داد : در حال حاضر ۷۲ درصد محصولات ایران خودرو دیزل ۴ ستاره و ۲۸ درصد سه ستاره هستند که نشان از کیفیت محصولات تولید داخلی داشته است.

وی افزود : در سال جاری ۵ مدل کشنده را تولید و به بازار خودروهای تجاری کشور عرضه خواهیم کرد.همچنین از مرداد و شهریور سال جاری کامیونت جدید ما با اتاق جدید وارد خط تولید و عرضه خواهد شد.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل گفت : نیاز بازار در حال حاضر سالانه ۲۳۰۰۰ عدد است. روند تولید کشنده در شرکت ایران خودرو دیزل در سال جاری به عد‌ ۷۵۰۰ دستگاه خواهد رسید و ما یقین داریم که به این اعداد و ارقام خواهیم رسید.

وی افزود : موضوع انتقال تکنولوژی برای تولید خودروهای تجاری بسیار مهم بود چرا که در شرایط تحریم نباید دست مان خالی میماند. فوتون به عنوان شریک تجاری ما، در شرایط تحریم نه تنها مارا تنها نگذاشت، بلکه سطح همکاری های خود با مارا توسعه داد.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل گفت : نکته دیگر در خصوص ویژگی های مثبت شرکت فوتون به عنوان شریک تجاری ما، تامین کنندگان این شرکت است که همه این تامین کنندگان، از بهترین های جهان هستند.

توسلی مهر در پایان افزود: گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت ایران خودرو دیزل به این باور رسیده است که توان تولید محصولات با کیفیت را داشته و به امید خدا به تمامی اهداف خود خواهیم رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=243409
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه