سردار مومنی :

خودروهای خارجی شماره نمی شوند

ميهن صنعت : رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینكه هیچ خودروی دست دوم خارجی شماره گذاری نخواهد شد، گفت: استفاده از این خودروها در شان ملت ایران نیست.

به گزارش   « ميهن صنعت » به نقل از ایرنا، سردار’ اسكندر مومنی’ روز یكشنبه در حاشیه همایش قانون، ترافیك، فرصت ها و چالش ها در جمع خبرنگاران افزود: بحث تردد موقت خودروهای خارجی موضوع دیگری است كه بر اساس درخواست دارندگان به مدت معین امكان شماره گذاری وجود دارد اما راهنمایی و رانندگی هیچ خودروی خارجی دست دوم را برای استفاده دائم در كشور شماره گذاری نمی كند.

وی درباره بخشیدن نمرات منفی متخلفان در ایام نوروز گفت: چنانچه راننده ای از ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۰ تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۱ تخلفی نكرده باشد، نمرات منفی قبلی اش نیز پاك شده است.

مومنی افزود: در این طرح نمرات منفی یك میلیون و ۵۰۰ هزار نفر پاك شد كه برابر با ۴/۸۹ دارندگان نمرات منفی بود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره تصادف اتوبوس های حمل و نقل عمومی در جاده های كشور در ۱۵ روز اخیر گفت: به پلیس راه ابلاغ شده است طرح ویژه ای برای نظارت بیشتر در ناوگان حمل و نقل عمومی آماده كند.

مومنی اضافه كرد: بررسی بر روی حوادث پیش آمده، انجام شده است و براساس قانون جدید با مقصران حادثه در هر نهاد برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=626
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه