خودرویی که دو پلاک داشت، توقیف شد

رییس مرکزکنترل و ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه خودروی سواری وانت نیسان که دارای دو پلاک بود خبر داد.

آقای پوستین دوز افزود: رویه و نمای بیرونی و دکور داخلی این خودرو با محصولات قبلی کاملا متفاوت است و بدنه مقاوم تر و کیفیت موتوری بهتر دارد. وی گفت: تا پایان سال ، 100 هزار دستگاه خودرو از محصوبه گزارش «دنیای صنعت» رییس مرکزکنترل و ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه خودروی سواری وانت نیسان که دارای دو پلاک بود خبر داد.

سرهنگ سعید اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات عملکرد ماموران راهنمایی و رانندگی در کشف چندین خودرو مسروقه و دستگیری سارقان آنان گفت: در ساعت 1/30 ،26 اردیبهشت ماه سالجاری ماموران راهور منطقه 18 تهران بزرگ در حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی سواری وانت نیسان در خیابان سعیدی مقابل شهرک صادقیه مظنون شدند.

وی با بیان اینکه پلاک عقب این خودرو به صورت دست‌نویس مخدوش شده بود افزود: ماموران راهنمایی و رانندگی در بررسی بیشتر دریافتند که پلاک نصب شده در قسمت جلوی خودرو با قسمت عقب متفاوت است بگونه ای که پلاک جاو متعلق به یک دسنگاه خودروی پراید که بیش از 1/5میلیون تومان خلافی داشت بود و پلاک عقب نیز در سامانه پلیس آگاهای دارای سابقه سرقت بود.

اسماعیلی با بیان اینکه راننده نیسان هنگامی که متوجه ظن ماموران راهور شد قصد فرار داشت گفت: با هوشیاری ماموران این فرد دستگیر و به ماموران کلانتری تحویل داده شد.

کشف خوردروی مسروقه‌ای که صاحبش از سرقت خبرنداشت

رییس مرکز کنترل و ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه به کشف یک دستگاه خودروی سواری پراید توسط ماموران راهور منطقه 3 تهرا بزرگ اشاره کرد و گفت : در ساعت 1:45 بامداد 27 اردیبهشت ماه سال جاری ماموران راهور منطقه 3 تهران بزرگ در حین گشت زنی در خیابان پاسداران متوجه حرکات نمایشی یک دستگاه خودروی پراید شد که برای اعمال قانون اقدام به توقف این خودرو می‌کنند.

وی افزود: سرنشینان این خودرو پس از توقف با پای پیاده اقدام به فرار می کنند که ماموران راهور در بررسی انجام شده متوجه می شوند که این خودرو ساعتی قبل به سرقت رفته بگونه ای که مالک آن هنور از به سرقت رفتن خودرو بی‌اطلاع بود که خودرو به ماموران کلانتری 106پاسداران تحویل داده شد.
لات سایپا به کشورهای سوریه ، عراق ، ونزوئلا ، الجزایر ، مصر و سودان صادر می شود . شرکت سایپا سالانه یک میلیون دستگاه خودرو در 12 نوع تولید و روانه بازار می کند . 0002

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=978
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه