مدیر عامل مکث موتور:

خودرو جدید مکث موتور در نیمه دوم سال معرفی می شود/ رانندگی نرم و دلچسب با تیارا

مدیر عامل مکث موتور در حاشیه نمایشگاه خودرو تهران ضمن ارائه توضیحاتی در مورد کراس اوور تیارا از عرضه مدل جدید خود در نیمه دوم سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  بابک وطن خواه؛ مدیر عامل مکث موتور در حاشیه چهارمین نمایشگاه خودرو تهران ضمن ارائه توضیحاتی در مورد کراس اوور تیارا از عرضه مدل جدید خود در نیمه دوم سال جاری خبر داد.

مدیر عامل مکث موتور در خصوص خودرو جدید تیارا گفت: این مدل یک کراس اوور 7 نفره خانوادگی است که از طراحی ساده و مینیمال برخوردار بوده و به دلیل فاصله دو محور سرنشنیان احساس راحتی می کنند.

در همین رابطه بخوانید:
تیارا مکث موتور رونمایی شد/ مکث موتور خودرو برقی نیز تولید خواهد کرد

وی افزود: این کراس اوور به یک پیشرانه توربو 1500 سی سی مجهز شده که نیرو از طریق یک گیربکس 6 دنده اتومات DAE  به چرخ ها منتقل می شود. خودرو تیارا به دلیل بهره بردن از فناوری و آخرین آپشن های روز دنیا می تواند حس رانندگی خوشایندی را برای رانندگان ایجاد کند و از طرفی نگرانی بابت عبور از ۸۵ استاندارد اجباری وجود ندارد و به راحتی می تواند از پس آن ها برآید.

بابک وطن خواه در ادامه گفت: قرار است که بر روی پلتفرم خودرو تیارا، یک محصول دیگر در نیمه دوم سال جاری روانه بازار شود که تمرکز ویژه ای بر روی آن خواهد شد.

مدیر عامل مکث موتور در خصوص برگزاری قرعه کشی خودرو به صورت یکپارچه گفت: قرار بود قرعه کشی خودرو دیگر برگزار نشود و در حالی که این طرح اجرا نشد، سایر شرکت های خودروسازی ملزم به فروش در سامانه یکپارچه خودرو شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=244783
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه