«میهن صنعت»:

دستگاه تولید لیوان کاغذی یکی از پرسودترین شغل های خانگی و کارگاهی

اگر به فکر راه اندازی یک کسب و کار پرسود، با سرمایه نه چندان بالا هستید، تولید لیوان یک بار مصرف کاغذی می تواند ایده بسیار خوبی برای شما باشد. برای شروع این کار شما احتیاج به خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی دارید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  اگر به فکر راه اندازی یک کسب و کار پرسود، با سرمایه نه چندان بالا هستید، تولید لیوان یک بار مصرف کاغذی می تواند ایده بسیار خوبی برای شما باشد. برای شروع این کار شما احتیاج به خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی دارید. همانطور که می دانید امروزه اکثر افراد جامعه در خصوص آسیب و ضرر های استفاده از لیوان های یکبار مصرف پلاستیکی و نوشیدن مایعات داغ در آن، واقف هستند. بنابراین جایگزین کردن لیوان های کاغذی به جای این لیوان های پلاستیکی با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شد. در ادامه به شرح مزایای خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی و ایجاد کسب و کار مربوط به آن می پردازیم.

درآمد ماهانه 25  الی 35 میلیون

امروزه بیکاری و درآمد پایین یکی از معضلاتی است که اکثر افراد جامعه را به خود درگیر نموده است. ایجاد شغل و تولید به عنوان راهکار مهم و اساسی می تواند تا حدودی به حل این معضل کمک نماید. تولید لیوان کاغذی یکی از مشاغل بسیار پر سود و کم هزینه می باشد. این کسب و کار از منظر های مختلفی توسط کارشناسان این امر مورد بازبینی و محاسبه دقیق قرار گرفته است و طبق به روز ترین اطلاعات شما می توانید با خرید یک دستگاه تولید لیوان کاغذی، درآمدی بین 25 الی 35 میلیون تومان در ماه داشته باشید.

راحتی کار

شاید با خود فکر کنید که برای داشتن یک کار راحت و پرسود، یا احتیاج به سرمایه بسیار بالایی دارید و یا متحمل فشار و سختی های زیادی در این راه می شوید. اما اگر اطلاعات مناسبی در مورد کسب و کار راه اندازی تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی را جمع آوری نمایید، متوجه خواهید شد که این شغل علاوه بر کسب درآمد بالا، احتیاج به تحمل فشار و سختی های فراوانی ندارد. کار با دستگاه تولید لیوان کاغذی بسیار راحت بوده و شخص اپراتور می تواند به راحتی با این دستگاه کار نماید، بدون اینکه نیاز به تعویض لباس و .. داشته باشد.

کافی بودن 20 الی 30 متر فضا برای راه اندازی و تولید

همانطور که می دانید کمتر کسب و کاری در رابطه با تولید هست که احتیاج به یک فضای محدود داشته باشد، کمبود جا و هزینه های بالا در خصوص اجاره محل، اغلب به عنوان یکی از اساسی ترین مشکلات در راه اندازی و ایجاد کسب و کار ها  مطرح است. اما راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف از جمله مشاغلی می باشد که احتیاج به فضای وسیعی ندارد و شما می توانید با در اختیار داشتن فضای محدودی بین 20 الی 30 متر به راحتی خط تولید تیراژ بالایی از لیوان کاغذی را در اختیار داشته باشید.

قابل استفاده با برق خانگی و تک فاز

هرگاه اسم تولید و کسب و کار های تولیدی می آید، در ذهن اکثر افراد این تصور به وجود می آید که باید سیستم برق سه فاز و جداگانه ای را برای این کار در نظر بگیرند. اما شما می توانید با خرید یک دستگاه تولید لیوان کاغذی مناسب و کم حجم به راحتی با استفاده از برق خانگی و تک فاز، به تولید لیوان کاغذی یک بار مصرف بپردازید. مصرف بهینه و کم برق توسط دستگاه های با کیفیت تولید لیوان کاغذی، از مزیت های خرید این دستگاه می باشد.

تولید لیوان کاغذی

راحتی تامین مواد اولیه 

همانطور که می دانید کاغذ به عنوان مواد اولیه برای تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی، به شمار می رود. در سال های قبل تهیه کاغذ مرغوب و مناسب برای تولید کننده  لیوان های کاغذی مشکلاتی را به همراه داشت که خوشبختانه  در حال حاضر کاغذ های باکیفیت توسط تولید کنندگان داخلی و خلاق در این عرصه تولید می شود و دیگر کمبودی از بابت تامین کاغذ برای تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف وجود ندارد. شما می توانید مواد اولیه این کسب و کار را به راحتی تهیه و تامین نمایید.

فروش بسیار راحت محصولات تولید شده

بعد از اعلام وزارت بهداشت مبنی بر سرطان زا بودن لیوان های یکبار مصرف پلاستیکی، شاهد کم شدن استفاده از این گونه لیوان ها در سطح کشور و جایگزینی آن با لیوان های کاغذی هستیم. بنابراین با توجه به اینکه مصرف لیوان های کاغذی یکبار مصرف همیشه بالا بوده و هست، نگرانی از بابت فروش محصولات یک بار مصرف کاغذی وجود ندارد. لیوان های کاغذی به خاطر نوع ساخت آن، قابلیت درج چاپ و تبلیغات را نیز دارد و همین امر باعث شده است که همواره از سطح تقاضای بالایی در بازار برخوردار باشد.

 

قیمت نسبتا مناسب دستگاه لیوان کاغذی نسبت به درآمد دستگاه

بسیاری از افراد نگران این موضوع هستند که درآمد حاصل از کسب و کارشان در مقایسه با هزینه های صرف شده متناسب نباشد. اما در مورد خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی قضیه عکس این جریان بوده و درآمدی که از تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف بدست می آید نسبت به قیمت دستگاه بسیار بالاتر می باشد. قیمت یک دستگاه تولید لیوان کاغذی مرغوب و با کیفیت معمولا از 220 تومان شروع می شود و شما در مدت زمان کوتاهی پس از شروع به کار و تولید می توانید هزینه های مربوطه را جبران نمایید.

 

تامین انواع مارک های دستگاه های تولید لیوان کاغذی

در صورتی که به امر تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف علاقه مند هستید و قصد خرید یک دستگاه تولید لیوان کاغذی با کیفیت را دارید می توانید مدل های مختلف این دستگاه را در بازار مورد مقایسه و بررسی قرار دهید. در حال حاضر دستگاه های تولید لیوان کاغذی در مدل های لوژو، TL، ویکتوری و همچنین ساخت کشورمان در بازار موجود می باشد.

 

معرفی شرکت تجارت ماشین

شرکت تجارت ماشین از شرکت های معتبر و با سابقه در زمینه ساخت ماشین آلات، قطعات و لوازم یدکی دستگاه های تولید لیوان کاغذی می باشد. شما می توانید با خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی از این مجموعه معتبر ضمن اطمینان از کیفیت و استحکام دستگاه، از بابت تامین لوازم و قطعات یدکی آن در آینده نیز، خیالتان راحت باشد. همچنین شرکت تجارت ماشین جهت کسب رضایت مشتریان، به مدت یکسال گارانتی تعمیر قطعات به صورت رایگان ارائه می دهد. شما می توانید برای کسب مشاوره و خرید دستگاه به آدرس سایت tgmachine.ir یا با شماره موبایل 09120648210 تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=230374
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه