میهن صنعت :

رانندگان زن باید طبق عکس گواهینامه خود دارای حجاب باشند

رئیس پلیس راهور گیلان گفت: رانندگان زن باید طبق عکس گواهینامه خود دارای حجاب باشند در غیر این صورت برابر قانون برخورد می شوند.


سرهنگ سید تقی امینی : حجاب رانندگان زن باید به گونه ای باشد که ماموران بتوانند هنگام اخذ گواهینامه آنها را شناسایی کنند.
وی ضمن توصیه به بانوان راننده مبنی براینکه هنگام رانندگی در خیابان طبق قوانین اسلامی عمل کنند، اظهارداشت: بدون شک رعایت حجاب اسلامی نقش اساسی در حفظ و تامین سلامت جامعه دارد.
رئیس پلیس راهور گیلان با بیان اینکه دستگاههای هند هلد در استان به دلیل شرایط جوی زود خراب می شوند، گفت: این دستگاه به صورت هوشمند برای جریمه انواع خودروها تعریف شده است که در صورت بروز تخلف امکان خطای یادداشت دستی و اشتباه شماره خودرو به صفر کاهش و دستگاه در صورت اشتباه پیغام اشتباه می ‌دهد.
وی همچنین با اعلام اینکه این دستگاه قابلیتهای فراوانی دارد، افزود: صدور قبض اشتباه پلیس نیز با این دستگاه به حداقل ممکن می ‌رسد.
امینی ادامه داد: عدم تخلیه اطلاعات توسط کاربر دوم و به روز شدن اطلاعات از دیگر خصوصیات این دستگاه است به نحوی که راننده فردای آن روز می‌ تواند جریمه را در سیستم ثبت شده مشاهده کند.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1279
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه