میهن صنعت :

روش‌های نوین سایپا در خدمات پس‌ از فروش

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ضرورت تلاش برای فرهنگ سازی و ایجاد روش های نوین در عرصه خدمات پس از فروش خبر داد و گفت: سایپا با طراحی کسب و کارهای جدید در حوزه خدمت رسانی به مشتریان در مسیر نوینی گام بر می دارد.


به گزارش میهن صنعت ، نعمت الله پوستین دوز در سومین همایش بین المللی نمایندگی های مجاز گروه سایپا که با حضور مهمانان داخلی و خارجی و خبرنگاران و بیش از 700 نفر از مدیران نمایندگی ها برگزار شد اظهار داشت: سایپا پیشرو در برنامه ریزی و ایجاد کسب و کارهای جدید در صنعت خودرو است.
وی با اشاره به تامین قطعات و فروش و خدمات به عنوان حوزه های فعالیت زنجیره ارزش خودرو افزود: در حال حاضر 760 قطعه ساز داریم که فرایند تکوین و تولید و تامین قطعات را انجام می دهند.
وی ادامه داد: سایپا هم اکنون وارد مرحله طراحی و مهندسی در حوزه قطعه سازی و خودروسازی شده و باید در مسیر نوآوری و تحقیق و توسعه قدم گذاشته و در حوزه تجارت سازی فعالیت کند.
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به تلاش های این گروه برای سرمایه گذاری در حوزه تحقیق و طراحی و به دنبال آن افزایش کیفیت محصولات سایپا طی سالیان اخیر گفت: باید در خودروسازی کشور تحقیق و توسعه و طراحی را خودروسازان به عهده گرفته و مابقی فعالیت ها به زنجیره تامین و نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش محول شود.
وی از پیشنهاد خود برای تشکیل کمیته تفویض اختیار و مالکیت به شبکه خدمات پس از فروش خبر داد و گفت: تعامل با زنجیره تامین که 80 درصد قیمت تمام شده توسط این زنجیره شکل می گیرد و پرورش و توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش از اولویت های اصلی سایپا است.
پوستین دوز تاکید کرد: ایجاد فرهنگ خدمت و خدمت گزاری و نهادینه کردن آن در اجرا از نیازهای اصلی کشور است.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه خدمت باید با کسب و کارهای کوچک و چابک اقتصادی حرکت در شبکه نمایندگی ها انجام گیرد تا مشتری در هر نمایندگی احساس تملک و تعلق کند.
وی افزود: یک نمایندگی باید در ابعاد اجتماعی، فنی و اقتصادی به دنبال ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان باشد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه بر ضرورت ایجاد سرعت تصمیم گیری در حوزه خدمت رسانی تاکید کرد و گفت: خدمت رسانی باید به گونه ای باشد که توجه و خواست مشتری قبل از اعلام نیاز مرتفع شود.
وی افزود: سرعت تصمیم گیری و اجرا در شبکه باید افزایش یافته و تحقیقات و بازاریابی و تبلیغات مناسب فروش، توزیع و حمل و نقل متناسب با اقلیم هر منطقه ارائه شود.
پوستین دوز در پایان از نمایندگی های ممتاز و برتر که بر اساس ارزیابی جامع گروه خودروسازی سایپا در تهران و شهرستان ها انتخاب شده اند تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1878
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه