میهن صنعت :

مهلت ثبت سهميه بنزين در کارت‌های سوخت تمديد شد

مهلت دارندگان کارت هوشمند سوخت برای حداقل یک نوبت سوختگیری برای ثبت مشخصات سهمیه آن‌ها، تا پایان خرداد تمدید شد.


به گزارش میهن صنعت به نقل از خبر خودرو  ، مهلت دارندگان کارت هوشمند سوخت برای حداقل یک نوبت سوختگیری برای ثبت مشخصات سهمیه آن‌ها، تا پایان خرداد تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ما، بر اساس اطلاعیه شماره چهار این شرکت، همه دارندگان کارت‌ هوشمند سوخت خودروهای سواری شخصی و موتورسیکلت که از ابتدای خرداد تاکنون موفق به یک نوبت سوخت گیری یا ثبت مشخصات کارت در جایگاه های سوخت گیری نشده اند، لازم است برای محاسبه سهمیه باقی مانده و حفظ آن در کارت های هوشمند سوخت حداکثر تا پایان خرداد به یکی از جایگاه‌های سوخت کشور مراجعه کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده است در صورتی که این کار انجام نشود سهمیه کارت سوخت به طور کامل حفظ نخواهد شد.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ابتدای خرداد امسال در اطلاعیه ای به همه دارندگان کارت هوشمند سوخت اعلام کرده بود: لازم است همه دارندگان کارت هوشمند سوخت برای تثبیت مشخصات و قیمت سهمیه در کارت هوشمند سوخت از تاریخ دو تا 25 خرداد امسال حداقل یک نوبت سوختگیری کنند در غیر این صورت ممکن است سهمیه آن ها به طور کامل محاسبه نشود.

محسن روحانی مدیر سامانه هوشمند سوخت هم پیش از این گفته بود: الزام به یک بار سوختگیری همه دارندگان کارت هوشمند سوخت تا 25 خرداد امسال برای جمع آوری اطلاعات سامانه هوشمند سوخت است و با این روش، شخصی که در این مدت به جایگاه مراجعه و اقدام به سوخت گیری خودرو می کند، سهمیه باقی مانده یارانه ای، نیمه یارانه ای و آزاد وی محاسبه و در کارت وی درج خواهد شد که از طریق نمایشگر دستگاه قابل مشاهده است.

سالاری مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هم در نشست خبری با اعلام این خبر برلزوم مراجعه همه دارندگان کارت سوخت برای یک نوبت سوخت گیری یا ثبت مشخصات کارت در جایگاه های سوخت گیری برای محاسبه سهمیه باقی مانده و حفظ آن در کارت های هوشمند سوخت حداکثر تا پایان خرداد تاکید کرد.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1354
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه