در نخستین روز از نمایشگاه خودروی شمال کشور؛

نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان از غرفه شایان دیزل بازدید کرد

نخستین روز از نمایشگاه خودروی شمال کشور در حال سپری شدن است که نماینده استان مازندران در مجلس خبرنگان از غرفه شایان دیزل بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نخستین روز از نمایشگاه خودروی شمال کشور در حال سپری شدن است که نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان از غرفه شایان دیزل بازدید کرد.

نمایشگاه خودروی شمال کشور در شهر قائمشهر امروز (23 شهریور روز چهارشنبه) آغاز به کار کرد که در نخستین روز،  آیت الله معلمی؛ نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان و همچنین فرماندار قائمشهر از غرفه شایان دیزل دیدن کردند.

شایان دیزل که به تازگی به تولید کنندگان کامیون کشنده ملحق شده، در این نمایشگاه شرکت کرده و جدیدترین محصولات خود را از جمله کشنده H7 به نمایش گذاشته است.  کشنده H7 بعد از حضور پر رنگ در نمایشگاه خودرو تهران و البته سایر شهرها مانند اصفهان، شیراز و مشهد، این بار نیز قرار است در نمایشگاه خودرو قائمشهر حضور پر قدرتی داشته باشد.

کشنده دافران H7 شایان دیزل یکی از محصولاتی است که در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب مورد توجه قرار گرفت و تجربه تست آن برای علاقه مندان جالب توجه بود.

دافران H7 در دسته بندی کشنده‌های مونتاژ داخلی قرا میگیرد که موفق به دریافت تمامی تاییدیه ها و استانداردهای 85 گانه اتحادیه اروپا شده است. این کشنده مجهز به یک موتور 480 اسب بخاری شده که 2230 نیوتن متر گشتاورد تولید می‌کند.

نمایشگاه خودرو و قطعات مازندران از تاریخ 22 الی 25 شهریور در شهر قائمشهر برگزار می‌ شود که بزرگترین تولید کننده های خودرو در این رویداد به دور هم جمع شده اند و جدیدترین دستاوردهای خود را در معرض نمایش گذاشته اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=252721
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه