همایش بزرگ داروسازان کشور با حمایت بانک کارآفرین

همایش بزرگ انجمن داروسازان کشور با عنوان (( برنامه جامع بازآموزی مدون داروسازان و پزشکان عمومی سراسر کشور)) با حضور و حمایت بانک کارآفرین برگزار شد.

به گزارش میهن صنعت ، این همایش ملی که برای نخستین بار با همت اساتید و صاحب نظران انجمن علمی داروسازان ایران از 8 تا 10 تیرماه جاری در مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار شد، شامل 54 برنامه بازآموزی مدون و یک کنفرانس علمی یک روزه بود.
در همایش بزرگ داروسازان کشور، 1500 نفر از داروسازان و 1500نفر از پزشکان عمومی سراسر کشور، یکی از بزرگترین گردهمایی های علمی مشترک داروسازان و پزشکان عمومی را تشکیل دادند.
شرکت کنندگان طی همایش مذکور  در پنلهای مختلف،کارگارههای تخصصی و آموزشی  و در 10 سالن جداگانه به صورت همزمان درخصوص مسائل مختلف پزشکی و داروسازی و آخرین دستاوردهای این حوزه بحث و تبادل نظر کردند.
انجمن علمی داروسازان ایران در این همایش همچنین آخرین دستاوردهای علمی و دارویی را در قالب یک برنامه فشرده در اختیار  پزشکان و حاضران در این گردهم آیی قرار داد.
همزمان با این همایش، شرکت های مختلف تولیدکننده و عرضه کننده دارو و محصولات پزشکی و دارویی در نمایشگاهی آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1831
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه