میهن صنعت :

ورود خودرو هیبریدی میتسوبیشی در اوایل پاییز به ایران

میتسوبیشی موتورز قرار است در اوایل پاییز ورژن کم مصرف هیبریدی «اوتلندر اسپرت» را به بازار ایران عرضه کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، «مؤسسه رسانه‌ای نیکی» میتسوبیشی موتورز قرار است در اوایل پاییز ورژن کم‌مصرف هیبریدی «اوتلندر اسپرت» را به بازار ایران عرضه کند. بازار خودرو در ایران تقاضای زیادی برای خودرو‌های سازگار با محیط زیست دارد. 

بر اساس این گزارش لغو تحریم‌های غرب بعد از توافق هسته‌ای منجر به ورود خودروسازان به بازار اتومبیل ایران شده است. باز طراحی اوتلندر که از موتور معمولی استفاده می‌کند در ژاپن انجام می‌گیرد و به ایران فرستاده می‌شود. 

این موسسه رسانه‌ای در گزارش خود نوشت: حتی با کاهش مالیات و دیگر موارد تشویقی برای واردات خودرو‌های هیبریدی اثرات ماندگار تحریم‌ها مانع از واردات این خودرو‌ها به ایران شده است. شبکه ایستگاه‌های شارژ سریع این اتومبیل‌ها هنوز در ایران ساخته نشده است. 

خودروهای هیبریدی «پلاگ-این» که هم موتور معمولی و هم موتور الکترونیکی دارند، می‌توانند در خانه شارژ شوند. 

میتسوبیشی موتورز این خوردو‌های دو گانه را در ژاپن و کشورهای اروپایی فروخته و قرار است این خوردو‌ها به اروپای شرقی و آمریکا نیز صادر شوند. 

این موسسه رسانه‌ای نوشت: ایران اولویت کشور خاورمیانه‌ای وارد کننده این خودرو خواهد بود. این کشور در رده بیستم بازار اتومبیل جهان قرار دارد که سالانه نزدیک به ۱ میلیون اتومبیل در آن فروخته می‌شود. تقاضا در ایران برای خودرو‌های جدید در حال افزایش است و ایرانی‌ها در ‌‌‌نهایت این فرصت را خواهند داشت که واردات خودرو‌های قدیمی را کنار بگذارند. حجم فروش خودروهای میتسوبیشی موتورز در ایران در سال ۲۰۱۶، ۱۶ برابر شده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=129549
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه