وعده عرضه 12 هزار واحدی مسکن مهر آماده در خرداد

مدیر عامل شهر جدید پرند با بیان اینکه دیگر هیچ ثبت نامی تا اطلاع ثانوی برای واگذاری مسکن مهر در پرند صورت نمی گیرد،گفت:حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار مسکن مهر با آب و برق تا خرداد ماه سال جاری در پرند افتتاح می شود.

به گزارش «ميهن صنعت»، سعید صابونی در گفت و گو با فارس افزود: با اتمام مهلت پذیرش پرونده اعضا از سوی تعاونی های مسکن (14 اردیبهشت)و همچنین ساماندهی وضعیت پرونده متقاضیان و تعاونی های مسکن دیگر هیچ ثبت نامی از اعضای جدید مسکن مهر تا اطلاع ثانوی صورت نمی پذیرد.

وی ادامه داد: از آنجا که ظرفیت و ساماندهی وضعیت پرونده های پذیرش شده قبلی تکمیل شده تصمیم بر آن شد تا دیگر هیچ ثبت نام جدیدی برای واگذاری مسکن مهر تا اطلاع ثانوی صورت نگیرد.

به گفته وی، متقاضیانی که قبل از این تاریخ نوبت ثبت نام دریافت کرده اند،می توانند در تاریخ های اعلام شده به واحد کارگزاری شرکت عمران شهر پرند مراجعه کنند.

صابونی در پاسخ به این سوال که وزارت نیرو اعلام کرده که در تامین زیرساخت های مسکن مهر عقب ماندگی ندارد، آیا این صحت دارد،گفت:مقرر شده تا پایان خرداد ماه سال جاری 10 تا 12 هزار واحد مسکونی با آب و برق به بهره‌برداری برسد.

مدیر عامل شهر جدید پرند افزود:اگر بخواهیم فقط به فکر افتتاح مسکن مهر بدون تأمین آب و برق در پرند باشیم باید اذعان کرد که تا پایان خرداد ماه حتی می توانیم 30 هزار مسکن مهر را آماده بهره‌برداری کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، قرار بود تا در سال گذشته 8 هزار واحد مسکونی مهر در پرند افتتاح شود،اما تامین نشدن آب و برق این واحدهای مسکونی موجب شد تا واگذاری این واحدهای مسکونی به تعویق بیافتد.

حال که وزارت نیرو اعلام می کند تاکنون نسبت به تامین زیرساخت واحدهایی که در قالب مسکن مهر به بهره برداری رسیده اند، عقب ماندگی ندارد ،می توان امیدوار بود که 12 هزار مسکن مهر وعده داده شده برای افتتاح تا خرداد ماه محقق شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=905
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه