میهن صنعت :

پيش فروش رانا از مرز 18 هزار دستگاه گذشت

پيش فروش خودرو رانا از مرز 18 هزارو 500 دستگاه گذشت که اين امر نشان دهنده توجه مردم به توليد خودرو با برند ايراني و با امنيت بالا است .

به گزارش میهن صنعت به نقل از خبرخودرو ، پيش فروش خودرو رانا از مرز 18 هزارو 500 دستگاه گذشت که اين امر نشان دهنده توجه مردم به توليد خودرو با برند ايراني و با امنيت بالا است .   

مهندس عبد اله بابايي معاون بازار يابي و فروش ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت : پيش فروش خودرو رانا از هشتم تا پانزدهم خرداد ماه سال جاري ادامه داشت .

وي افزود : پيش فروش خودرو رانا  از هشتم خرداد با وديعه پرداخت 10 ميليون تومان و موعد تحويل به انتخاب مشتري از  مهر تا آذر ماه  سال جاري آغاز شده بود .

با بايي خاطر نشان ساخت : خودرو رانا نمونه اي از يک خودرو  کاملا ايراني است .  در طراحي ظاهري " رانا" با ارائه سيمايي متفاوت جهت معرفي برند ايران خودرو، مدرنيته و پويايي به بيننده القا مي شود بي آنکه اهداف قيمتي را تحت تاثير قراردهد.

معاون بازار يابي و فروش ايران خودرو تصريح کرد : رانا" خودرويي است با سطح ايمني خودروهاي مدرن چه در بخش ايمني فعال و چه در بخش غير فعال و بدون هيچ گونه وابستگي به خارج از کشور توليد مي شود .

وي با اشاره به اينکه خودرو رانا دوستدار محيط زيست است ، افزود : درسال توليد ملي قراراست  50 هزار دستگاه خودرو رانا توليد و روانه بازار شود که اين ميزان هم تا سقف 200 هزار دستگاه در سال قابل افزايش است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1218
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه