پیروزی سايپا در عرصه اقتصاد با اتحاد و کار بیشتر

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ضرورت برنامه ریزی و تلاش روزافزون برای مقابله با تهدیدات اقتصادی استکبار خبر داد و گفت: دشمن مراکز تولیدی و صنعتی ما را هدف گرفته و لازمه پیروزی در این نبرد کار و تلاش بیشتر، خلاقیت و حمایت از یکدیگر است.

به گزارش سایپانیوز مهندس نعمت الله پوستین دوز در مراسم بزرگداشت روز جانباز و تجلیل از همکاران ایثارگر گروه خودروسازی سایپا جانبازی را اوج سعادت و کمال انسان دانست و اظهار داشت: آن چه امروز ملت ما با آن روبرو است جنگ اقتصادی دشمنان است که می کوشند با تمامی توان و امکاناتشان آن را بر ما تحمیل کنند.
وی با بیان این مطلب که دشمن واحدهای صنعتی و تولیدی و نیز بانک ها و مراکز مالی و اقتصادی کشورمان را هدف قرار داده است افزود: سربلند بیرون آمدن از این عرصه نیازمند هوشمندی، کار و تلاش بی وقفه و خلاقیت های ملت ما است.
پوستین دوز با یادآوری روحیه اتحاد و همبستگی ملت ایران خاطرنشان کرد: با حمایت مردم و مسئولان و کار بیشتر و حمایت از یکدیگر در سطح ملی می توانیم در میادین اقتصادی بر دشمن فائق آییم.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خاتمه با تجلیل از رشادت ها و مجاهدت های همکاران شهید و جانباز گروه سایپا گفت: دعای خیر این مجاهدان راه حق موجب دوچندان شدن انگیزه ما در راه تلاش برای ارتقا صنعت کشور خواهد بود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1603
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه