«میهن صنعت» گزارش می دهد:

پیشتازی رنو، نیسان و میتسوبیشی در بازار جهانی

رنو، نیسان و میتسوبیشی در روز گذشته اعلام کردند که فروش خودروهای مشترک آن ها رشد 5.1 درصدی را تجربه کرده و به رکورد فروش 5,538,530 نسخه طی شش ماه اخیر رسیده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رنو، نیسان و میتسوبیشی در روز گذشته اعلام کردند که فروش خودروهای مشترک آن ها رشد 5.1 درصدی را تجربه کرده و به رکورد فروش 5,538,530 نسخه طی شش ماه اخیر رسیده است.

اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی بزرگترین اتحاد خودروسازی در جهان است که هم اکنون کراس اوور، خودروهای اسپرت، الکتریکی و هیبریدی آن با استقبال قابل توجه بازارهای جهان مواجه شده اند.

علاوه بر این، هرکدام از اعضای اصلی این اتحاد از افزایش فروش محصولات خود خبر داده اند، رنو از افزایش فروش نسخه هایی مانند کپچر و استقبال بی نظیر داچیا در بازارهای جهانی خبر داده است.

نیسان همانند همتای فرانسوی خود از رشد فروش نسخه های قشقایی، ایکس تریل خبر داده است و میتسوبیشی اکلیپس کراس و ایکس پاندر از محصولات محبوب بازارهای جهانی هستند.

هردو برند مطرح نیسان و رنو از افزایش تقاضا در بخش خودروهای الکتریکی خبر داده اند.

خودروساز فرانسوی رنو 21.9 درصد از سهم بازار خودروهای الکتریکی را در اروپا با فروش نسخه های ZOE و کانگو ZE در اختیار دارد که در مجموع 38درصد از سهم بازار خودروهای سبک تجاری الکتریکی به رنو تعلق می گیرد.

نیسان نیز با فروش 47 هزار نسخه جدید لیف رکورد جدید در کارنامه این شرکت ثبت کرده و عنوان پرفروش ترین خودرو الکتریکی در بازار اروپا را به خود اختصاص داده است.

شاسی بلند های PHEV میتسوبیشی همچنان با افزایش سفارش برای خودرو هیبریدی -الکتریکی اوتلندر در صدر بازارهای جهانی قرار دارد.

کارلوس غصن، مدیر عامل اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی در این خصوص عنوان کرد:«عملکرد موفق ما در نیمه اول سال 2018 حاکی از آن است که ما در مسیر درستی برای تحقق برنامه استراتژیک خود برای سال 2022 هستیم.»

اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی در برنامه استراتژیک خود برای سال 2022 پیش بینی کرده است که هم افزایی سالیانه این سه گروه خودروسازی به بیش از 10 میلیارد یورو خواهد رسید.

انتظار می رود، فروش مشترک سالانه، معرفی خودرو و تکنولوژی های جدید این اتحاد به بیش از 14 میلیون واحد برسد.

گروه بزرگ خودروسازی رنو در نیمه اول سال جاری 2.1 میلیون خودرو فروخته که در حال حاضر، این برند فرانسوی در جایگاه دوم پرفروش ترین برندهای اروپایی قرار گرفته و کپچر در بخش خود عنوان نخست را یدک می کشد.

گروه خودروسازی نیسان 2.8 میلیون خودرو را روانه بازار کرده و در بازارچین رشد 10.8 درصدی را ثبت کرده است.

میتسوبیشی که دیگر عضو ژاپنی این اتحاد است، از فروش  616,648خودرو در سراسر جهان خبر داده و نسخه جدید میتسوبیشی، اکلیپس کراس به بیش از 60کشور جهان عرضه می شود.

در ذیل سهم اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی و هر کدام از برندهای این اتحاد در بازارهای جهانی ذکر شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=157251
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه